Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Menedżer gastronom...
Jak znaleźć pracę ...
Barista – za...
Warsztaty ze Starb...
Rewolucja w rekrut...
Szkolenie kucharsk...
Niezadowolony klie...
Ustroń i Mikorzyn ...
Szkolenie kelnersk...
Wizerunek biznesme...
Przebojowi wariaci
Rekrutacja zewnętr...
Praca i edukacja w...
PZH zaprasza na sz...
Język angielski w ...
Big Brother dla ka...
Sprawdź jaki masz ...
Nieobecny usprawie...
Psychologia współp...
Cudzoziemiec w Pol...
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
KALETA Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
RATIONAL
Smoker
Firelight Glass
Hello Coffee
LMS Online Sp. z o.o.
Nektar Natura
Artykuły spożywcze
Robvita
Pizzola
Hello Coffee
Menos
Caffetea
Sokołów
Belfood
Barry Callebaut
Lemonia
Makro Cash & Carry
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Twoja kariera
Oszczędzaj mądrze


Sprawa może wydawać się łatwa i oczywista, ale aby ograniczyć wydatki, musisz najpierw wiedzieć, ile masz zamiar wydać.


To oznacza, że powinieneś stworzyć listę wszelkich wydatków związanych z udziałem w imprezie targowej. Im bardziej szczegółową listę uda Ci się stworzyć, tym łatwiej będzie określić pozycje, na których można zaoszczędzić. Zdarza się jednak, że dostajesz gotowy już budżet targowy.


Dwa lata temu Donna Marvin z Siemens Information and Communications Network Inc. otrzymała plan wydatków na krótko przed udziałem w Supercomm w Atlancie. "Spojrzałam na plan i pomyślałam, że niektóre z przedstawionych pozycji są niemalże pozbawione sensu". Najbardziej zaskoczyły ją wysokie opłaty związane z dostawą niektórych elementów stoiska w ostatniej chwili. Niemal natychmiast zabrała się do dokładnego sprawdzania budżetu w celu znalezienia kolejnych zbędnych pozycji. „Przejmując plan, rozpoczęłam ścisłą kontrolę wydatków”. W pierwszym roku Marvin zaoszczędziła kilka tysięcy dolarów. Jej sekretem było myślenie wprzód, oraz dokładne planowanie...

Planuj, kupuj i zamawiaj dużo wcześniej. Magiczne zdanie w przypadku ograniczania wydatków targowych brzmi: „Załatw to wcześniej”. Zarezerwuj na długo przed imprezą powierzchnię wystawienniczą, zaprojektuj, zbuduj, dowieź i rozłóż Swoje stoisko. Im wcześniej zaczniesz, tym więcej uda Ci się zaoszczędzić. Dobrym rozwiązaniem jest stworzenie listy potrzebnych rzeczy na długo przed imprezą a następnie ich wysyłka jednym transportem.

Świetnym sposobem na zaoszczędzenie sporej kwoty jest także rezygnacja z grubych katalogów targowych. Takie rozwiązanie jest szczególnie przydatne wtedy, gdy produkt firmy ulega częstym zmianom. Ciągła aktualizacja broszur staje się w takim przypadku bardzo kosztowna. Wystarczy zatem wydrukować zwięzłe ulotki, na których umieszczamy adres strony internetowej i ewentualnie numer darmowej infolinii. Postępując w taki sposób obniżamy koszty drukowania, przewozu dużych ilości papieru na miejsce imprezy oraz ewentualnego przywozu ich do siedziby firmy po zakończeniu targów.

Ważną sprawą w przypadku minimalizacji kosztów udziału w imprezach targowych są także wszelkiego rodzaju upusty. Zazwyczaj informacja na temat oferowanych rabatów jest szeroko propagowana. Dotyczy to głównie promocji w przypadku wcześniejszych zgłoszeń czy zakupów. Upusty cenowe dają jednak prawie wszyscy, ale nie wszyscy o tym mówią. Dlatego też jeśli nie zapytasz o rabat, nie uzyskasz go na pewno.

Bardzo istotną sprawą jest także integralność firmy. W zamian za pojedyncze przesłania poszczególnych unitów warto ustalić jedną misję. Rodzi się jednak pytanie, czy dzięki temu można w jakiś sposób zaoszczędzić? Jedno wspólne przesłanie umieszczone na grafice przeznaczonej na targi pozwala na kilkakrotne wykorzystywanie jej podczas uczestnictwa w różnych imprezach targowo-konferencyjnych.

stoisko.pl
 [ 1 ]  2 następnanastępna strona (2 z 2)


 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR KALETA Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska RATIONAL Robvita Pizzola Robot - Coupe Smoker Matlix Metro Plast Firelight Glass Goblet – sprzedaż hurtowa sztućców Hello Coffee Voigt EasyFairs Poland - Targi w Krakowie Gaspol Krosno Belgium`s Best Mazowiecka Grupa Szkoleniowo – Doradcza Nektar Natura Zakłady Chemiczne EmiChem P.P. Barson Artek Iglotex Lemonia CTK Doram Piórex Sokołów Menos
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000